Benzinár, rezsicsökkentés (2021. 11. 15.)
'Felelet'
A kettő ugyanaz...
2010 előtt a nemzetközi szolgáltatók a bankokkal, plázákkal együtt annyit vettek már el a magyaroktól, hogy hamar összeomlott volna a pénzszivattyújuk, azaz Magyarország. Így az új kormány kegyesen kicsit visszaengedte a korábban duplájára emelt rezsit. Épp akkorára, hogy a magyar nép tudjon fizetni.
Ugyanez történt a Fidesz-Szdsz-Újrafidesz által bevezetett hitelekkel, uzsorakamatokkal. Többmillió magyart nem volt érdemes utcára tenni, hiszen a lakásaikat nem is lett volna kinek odaadni.
Most meg a majdnem duplájára felfuttatott benzinárat már nem tudjuk fizeni, csökken a profit, napokon belül úgyis le kellett volna kicsit engedniük az árat. Ezért megbízták az általuk kinevezett-vezetett báb-kormányt, hogy ezen témában is, szokás szerint tegyen úgy, mintha harcolna a nép boldogságáért.
Persze a 95-ös benzin árát csökkentik. A 10% szántóföldi adalék minden autó élettartamát csökkenti, de az idősebb (olcsó, egyszerű, javítható) autókat még hamarabb tönkreteszi. Azaz a szegényebb, valóban környezetvédő (drága, akkus, számítógépes autókat nem vásárló) állampolgárok fizettek eddig is 10%-kal többet a kevésbé ártalmas E5-ös (szuper) benzinért. Most még többet.
Ez a tervezett avulás egy újabb ötlete: rontsuk el üzemanyaggal az állampolgárok kocsiját. A kátyús utak és a sózás is jó módszer erre. És persze a pocsék járművek gyártása.
Sokféle haszna van a szántóföldi adaléknak: Drágítja az élelmészereket, rontja az ország önellátását, az átlagosnál is jobban vegyszerezett földek elszennyezik a vizeket is, elpusztulnak a méhek és megbetegszenek a szennyezett méztől az emberek. Államilag lehet támogatni a szántóföldi benzintermelők baráti társaságát.